8.3.2014

Laajentuva kohtu

Vihdoinkin voin sen paljastaa myös täällä blogissa, että olen raskaana! Nyt on menossa viikko 13. Ensimmäinen neuvola on takana kuten myös seulonnat, mutta niistä lisää myöhemmin. Olen kirjoittanut ajatuksiani ylös alkuraskaudesta, mutta en tohtinut niitä julkaista ennen kuin maaginen 13 viikon rajapyykki olisi takana. Saatte siis seurata hetken alkuraskauttani jälkikäteen.

7.1.2014 

Dear diary

Nyt on menossa raskausviikko 5. Tänään alkoi työt joululoman jälkeen ja lounastauolla soitin neuvolaan. Sovimme ajan helmikuulle, jolloin olisin viikolla 10. Samana päivänä on minun 31-vuotissyntymäpäiväni <3

Haluaisin kuuluttaa koko maailmalle, että OLEN RASKAANA! EIKÖ OOKKI HUIPPUA?! Sen sijaan tyydyn paljastamaan sen vain joka toiselle, joka vastaan kävelee :) Ainaki melkein :)

Töissäki paljastin sen sitte koko työyhteisölle kerralla henkilökuntapalaverissa. Ois kai se vähempiki riittäny. Mutta ku mie olen niin innoissani! Innoissani siitä, että minun vatsaa nipistelee, koska kohtu laajenee ja alkio siellä ottaa tukevampaa otetta ympäristöstään!

Neulottu vauvan kypärämyssy on jo hyvällä mallilla :)

-Irmeli-

Ei kommentteja: